tomoblogger.infoblog.sk

Facky 21.1.2020

Publikované 09.06.2020 v 20:42 v kategórii Chcem od baby facku!, prečítané: 32x

Dohodol som sa s dievčaťom, že ma bude fackovať. Našiel som si ju až v Levoči. Našťastie tam ide priama linka, takže je to v pohode. Všetko je pripravené a dohodnuté Už sa teším. Ubytovanie na noc som si vybavil u Veteránov, majú celkom priateľskú cenu za noc, len 12 Eur. Keď som v Utorok 21.1.2020 mal cestovať, prepadla ma mierna nevoľnosť, ale nebál som sa, lebo okrem raňajok som nič nejedol. Už keď som sedel v Autobuse smer Levoča, bolo mi fajn. Dievčine som dal vedieť, že už cestujem. Ako dobre, že vymysleli data, mesenger a funkciu hlasového vstupu. To sú veľmi dobré veci. Ale aj tak som neveril, že príde na zástavku do Levoče, celé sa mi to zdalo ako taký odrb, navyše to bolo naše prvé stretnutie. Nikdy sme sa predtým totiž nevideli aj keď ona tvrdila, že v Levoči ma už pár krát videla. Cesta ubiehala v pohode a šofér ohováral svojho kolegu. Vraj Peter na všetko prikývne a nad ničím nemá kontrolu. Potom ohováral ďalšieho, že veľa stávkuje a míňa tak peniaze. Potom riešil nejaké súčiastky, ale tomu som ja nerozumel. Pár minút predtým, ako som mal vystupovať v Levoči si ku mne prisadla Zdenka vychoška z Rehabilitačného strediska. Najprv, že si nebola istá, či som to ja a potom že ako sa mám a čo mám nové. Skrátka bežný rozhovor. pýtala sa ma ako som dopadol po kauze, keď som pobúchal slepeckou palicou sklo na dverách kaviarničky. Síce v zápisnici je, že to bol Telekom, ale v skutočnosti som sa zameral na kaviarničku. Dobre som dopadol, zbavili ma obvinení, povedal som. A nemusel som ani nič platiť. V Levoči mi pomohla vystúpiť s autobusu. A predstavte si, dievča ma naozaj čakalo na zástavke. Dohodli sme sa, že pôjdeme do Pivovarky, tam som dlho nebol. Dorazili sme tam. Pivovarka alebo čokoládovňa neviem ako to presne volajú má jednu nevýhodu. nedá sa tam platiť kartou. Mám radšej podniky, kde sa dá platiť kartou. Ale Pivovarku som už dlho nevidel, navyše ju rekonštruovali, tak som chcel zistiť ako po rekonštrukcií vyzerá. Vypil som tam pivo a dievčaťu som objednal kofolu. No tá Pivovarka išla strašne dolu vodou. kedysi sa tam dalo aj pri pití piva fajčiť, teraz už sa to nedá. Z Pivovarky sme išli rovno na ubytovňu U veteránov. Je na novoveskej ceste, trochu za autobusovou stanicou. Vošli sme tam a tam sa mi celkom páčilo. Navyše u veteránov sa dá platiť kartou, čo mi vyhovuje. ja som si objednal picu, dievčaťu som objednal picu, potom niečo na pitie. Sebe som objednal pivo a jej nejaké nealko drinky. Keď sme sa posilnili, prišlo na platenie. Vytiahol som kartu, ale mali problém z nej stiahnúť peniaze, hoci karta bola platná. Napokon načítali čip a nejako tie peniaze stiahli. Musel som dať aj občianský preukaz, ale na to som zvyknutý. Aj v hoteli keď som bol som dával občianku. Konečne prišiel čas, že sme skončili na izbe. Mohlo byť niečo po 20. hodine. Konečne prišiel môj vytúžený okamih a začala ma fackovať. Páčilo sa mi to. Všetko sme stihli hoci som sa bál, že to nestihneme. Povedala, že mám zaujímavú tvár, lebo nechce očervenieť. Po istom čase ju začali štípať ruky, tak s fackovaním prestala. Ale faciek bolo dosť, no nestihol som to počítať a ani to nie je podstatné. Chvíľu sme ešte posedeli na izbe, potom pred 22. hodinou odišla. Vzala si picu, čo som jej objednal. Celá fackovacia akcia ma aj s cestovnými nákladmi vyšla na 34 Eur. Na ubytovni som potom ostal sám, išiel som fajčiť a potom som znovu skončil na pive. Tentokrát treťom. Akcia sa teda vydarila podľa mojich plánov a neľutujem peniaze, ktoré som do nej investoval. Pred pólnocou sme ešte volali cez mesenger. Chcel som vedieť, kde je televízor. Ten nebol v izbe, ale vonku pred izbou, čo bolo dosť nepraktické. Keď som bol v ždiari v hoteli Magura, tam boli televízori na izbe. Druhou nevýhodou bolo, že posteľ vŕzgala pri každom otočení. No inakšie som bol s ubytovaním spokojný. Fajčiť sa nefajčilo na izbe, ale vonku na terase, stačilo zbehnúť dole schodmi. V noci som bohvieako nespal. Bál som sa, aby som nezmeškal ráno autobus, musel som vstávať o 4. ráno. Nakoniec som zaspal a zobudil som sa na budík. Išiel som fajčiť. Do hry vstupuje Rasťo. Je to človek, ktorý je U veteránov ubytovaný už skoro rok. Večer sme sa dohodli, že ma odkopne na stanicu. To je výhoda, aspoň nemusím platiť za taxík. Aká škoda, že sa ten krásny pobyt tak rýchlo skončil. Rasťo je operovaný na koleno, predal byt, lebo vraj býval v bytovke bez výťahu a nemohol chodiť po schodoch a odvtedy býva u veteránov a pomáha im s čím treba. Nechápem kde mal rozum ten Rasťo, keď si kúpil byt v bytovke bez víťahu. ja by som si v takej bytovke byt nekúpil. Kým som čakal na autobus rozmýšľal som o včerajšku. Všetko aj to fackovanie sa mi javilo ako sen. pritom som vedel, že to bolo skutočné. Na zástavke som stretol ženu, ktorá cestovala do Nitry za dcérou. Aj od nej som chcel, aby ma fackovala. Mali sme ešte 20 minút do príchodu autobusu. No ženská sa začala vyhovárať, že na zástavke sú ľudia a podobné kraviny. Hoci popravde na zástavke nikto nebol až na jedného taxikára, ktorému by to bolo jedno, že ma žena fackuje. Napokon prišiel autobus a odviezol ma do Brezna. A to je koniec celého príbehu. Bola to dobrá akcia a neľutujem, že som investoval 34 Eur. Dúfam, že sa zopakuje aj nabudúce.